زندگی نامه ليونل آندرس مسي

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد
سایه ام امشب زه تنهایی مرا همراه نیست گر در این خلوت بمیرم هیچ کس آگاه نیست من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی این رفیق نیمه راهم گاه هست و گاه نیست.
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیچ کس تنهاییم را حس نکرد و آدرس hamedr1994.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ليونل آندرس مسي

 

حالا ميرسيم به ستاره ي فوتبال دنيا  جادوگري كه داخل زمين مهار نشدني.  فكر هيچ  كسي به  حر كات اون داخل زمين نمي رسه اون تمام انرژي اش را داخل زمين صرف ميكنه وزماني كه از زمين خارج انگار شما داريد يك شخص ديگر را با روحياتي ديگرمي بينيد  او اولين بار كه براي بارسلونا بازي كرد به جاي رونالدينيهو تعويض شد . وحاله هم او جاي رونالدينيهو را در بارسا گرفته

 

 

 

مشخصات فردی

 

نام: لیونل اندرس مسی

پست: فوروارد

محل تولد:روزيا ريو (آرژانتین)

تاریخ تولد: 24-06-1987

قد: 169 سانتیمتر

وزن: 67 کیلوگرم

آغاز به کار: اسپانیول - اف سی بارسلونا ( 0-1 لالیگا )

 

 

 

 لئو مسی برترین بازیکن جهان است. این آرژانتینی افتاده در تک به تک ها مرگبار است، سریع، و دارای مهارت دریبل و شوتزنی می باشد. اما با وجود خصوصیات فردی بسیار، در کار تیمی بسیار خوب است.

دوارن بازیگری این مهاجم آرژانتینی از سال 1995 در نیولزاولد بویز آغاز شد،جایی که او تا سال 2000 در آنجا بازی کرد. در سن 13 سالگی، مسی از اقیانوس اطلس گذشت تا شانس خود را در بارسلونا آزمایش کند و به تیم زیر 14 سال بارسا پیوست.

مسی در تمام سطوح سنی پیشرفت چشم گیری داشت، پله های ترقی را در تیم های جوانان طی کرد و سپس به تیم سوم بارسا رسید، بعد از آن به تیم دوم و سپس به تیم اصلی راه یافت.

در فصل 04-2003 مسی در حالی تنها 16 سال سن داشت، اولین بازی خود را برای تیم اصلی بارسا در دیدار دوستانه برابر پورتو که برای افتتاح ورزشگاه دراگائو بود انجام داد. در فصل بعد از آن که با قهرمانی لیگ به پایان رسید، مسی در 16 اکتبر 2004 اولین بازی رسمی خود را برای تیم اصلی در پیروزی دربی برابر اسپانیول در ورزشگاه المپیک (1-0) انجام داد.

زمانی که بیشتر بازیکنان اصلی تیم به سختی مصدوم شدند، به چندین بازیکن تیم رزروها آماده باش داده شد، و مسی به چهره ثابت ترکیب بارسا تبدیل گردید. در روز 1 می 2005 او به جوانترین بازیکن تاریخ اف سی بارسلونا بدل شد که در لیگ گل زده بود (مقابل آلباسته، در حالی که تنها 17 سال و 10 ماه و 7 روز داشت). البته آن رکورد هم اکنون توسط بویان شکسته شده است.

در جام جهانی زیر 20 سال که در هلند برگزار شد، مسی نه تنها به همراه آرژانتین قهرمان شد، بلکه به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنومنت انتخاب شد. در سن 18 سالگی، او به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شده بود. کمی بعد، او اولین بازی ملی کامل خود را برای تیم بزرگسالان آرژانتین در بازی دوستانه برابر مجارستان انجام داد.

دوران درخشان بازیگری او از فصل 06-2005 و با نمایش خیره کننده در جام خوان گمپر برابر یوونتوس آغاز شد. او همچنین در پیروزی فراموش نشدنی (0-3) بارسلونا در سانتیاگو برنابئو و در لیگ قهرمانان در استمفورد بریج برابر چلسی نیز فوق العاده بود. مصدومیت، او را برای بخش عمده ی ادامه ی فصل دور از میادین نگه داشت. مسی در مجموع 17 بازی در لیگ، 6 بازی در لیگ قهرمانان و 2 بازی در کوپا دل ری انجام داد. مسی در مجموع 8 گل نیز به ثمر رساند.

در فصل بعد مسی با درخششی بیشتر بازگشت و دنیا را با گلهایش، نظیر گلی که در برابر ختافه در جام حذفی زد متحیر ساخت. در فصل 07-2006 با وجود اینکه تیم هیچ جامی کسب نکرد، اما مسی در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال توسط فیفا دوم شد و در مراسم توپ طلا نیز جایگاه سوم را کسب کرد. در فصل 08-2007 او به پیشرفت ادامه داد و 16 گل زد و 10 پاس گل در 40 بازی داد. در سال 2008 مسی برای دومین بار پیاپی در مراسم انتخاب برترین بازیکن سال فیفا دوم شد.

لئو مسی تا کجا می تواند پیش رود؟ او در فصل 2009-10 برترین گلزن لیگ بود و با رکورد تاریخی 34 گل رونالدو (در فصل 96-97) برابری کرد. وی در برابر استودیانتس ده لا پلاتا گلی را به ثمر رساند که نخستین جام جهانی باشگاه ها را برای تیم به ارمغان آورد.

مسی همچنین در تیم ملی آرژانتین نیز مهره ثابتی است. او اکنون در دو جام جهانی (2006 و 2010) و کوپا امریکا (2007) برای آرژانتین بازی کرده است. همچنین در سال 2008 به بازی های المپیک پکن رفت، جایی که تیمش مدال طلا را کسب نمود.همچنين در سال هاي 2009و2010 با اختلاف زياد نسبت به رقبا عنوان بهترين بازيكن دنيا را كسب كرد واز سال 2007 هيچ رقيب بزرگي در ميدان فوتبال براي او باقي نمانده واز نظر همه اوبهترين بازيكن حال حاظر دنياست وجاي مارا دونا را گرفته.

 

خصوصیات

مسی بازیکنی ممتاز، مؤثر و بی همتا است. او به طرز حیرت آوری خلاق است، مهارت فردی شگفت انگیزی دارد و قادر است حریف را دائماً آزار دهد. ذاتاً یک چپ پا است اما به طرز خیره کننده ای انعطاف پذیر می باشد، می تواند هم در میانه و هم در هر کدام از دو جناح بازی کند، هر چند در سمت راست راحت تر است.

شاید چندان بلند قامت نباشد، اما سرعت و فیزیکش او را قادر می سازد حتی با سرسخت ترین مدافعان مقابله کند. او به گونه ای شگفت آور قدرتمند است، و می تواند توپ را به خوبی حفظ کند، گویی به پاهایش چسبیده است. واقعاً هیچ کس در هیچ کجای دیگر مانند او نیست. همچنین متخصص زنده کردن توپ های مرده است، خصوصاً ضربات آزاد و پنالتی ها.

خونسردی او و توانایی اش در پذیرش مسئولیت دیگر خصوصیاتی هستند که لئو مسی را به بهترین فوتبالیست جهان تبدیل کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, ] [ 19:14 ] [ حامد رحمانیا ]
درباره وبلاگ

سلام دوستان حامد هستم از زنگارد امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد لطفا نظر یادتون نره...
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 58
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 318
بازدید کل : 113756
تعداد مطالب : 325
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1